چرا از رپورتاژ استفاده کنیم؟

رپورتاژ آگهی: کلیدی برای بازاریابی موفق چرا از رپورتاژ استفاده کنیم؟ در دنیای پرشتاب امروز، [...]

چگونه مزیت رقابتی کسب و کار خود را شناسایی کنیم

لازمه ورود به هر بازاری قبل از هر چیز ارائه محصولات یا خدمات بجا و [...]

رقیب در بازار، سطوح رقابت و گروه‌های استراتژیک

بعد از نیازسنجی اولیه بازار به نسبت محصول یا خدمتی که می‌خواهیم ارائه بدهیم، نیاز [...]

ماموریت سازمانی ما! اولین گام در تدوین مارکتینگ پلن (برنامه بازاریابی)

قبل از شروع هر کسب و کاری باید به این سوالات زیر پاسخ داد: کسب [...]

2 دیدگاه

برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن چیست

اگر شما هم جزو مدیران یا کارآفرینانی هستید که قصد فروش محصولات و یا عرضه [...]

تعریف بازاریابی از نگاه یک بازاریاب تازه‌کار

در این نوشته مختصر قصد بر این نیست که تعاریف مرسوم و مرجع گفته شود. [...]