چرا از رپورتاژ استفاده کنیم؟
رپورتاژ آگهی: کلیدی برای بازاریابی موفق چرا از رپورتاژ استفاده کنیم؟ در دنیای پرشتاب امروز، [...]
چگونه مزیت رقابتی کسب و کار خود را شناسایی کنیم
لازمه ورود به هر بازاری قبل از هر چیز ارائه محصولات یا خدمات بجا و [...]
رقیب در بازار، سطوح رقابت و گروههای استراتژیک
بعد از نیازسنجی اولیه بازار به نسبت محصول یا خدمتی که میخواهیم ارائه بدهیم، نیاز [...]
ماموریت سازمانی ما! اولین گام در تدوین مارکتینگ پلن (برنامه بازاریابی)
قبل از شروع هر کسب و کاری باید به این سوالات زیر پاسخ داد: کسب [...]
2 دیدگاه
برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن چیست
اگر شما هم جزو مدیران یا کارآفرینانی هستید که قصد فروش محصولات و یا عرضه [...]
تعریف بازاریابی از نگاه یک بازاریاب تازهکار
در این نوشته مختصر قصد بر این نیست که تعاریف مرسوم و مرجع گفته شود. [...]